Support

Trenger du hjelp? Vi er her for deg – via chat eller e-post!

Hos Small Web AS prioriterer vi din tilgjengelighet og bekvemmelighet i kommunikasjonen. Derfor tilbyr vi kundesupport gjennom både chat og e-post. Dette sikrer at du får den hjelpen du trenger på den måten som passer deg best.

Hvorfor chat og e-post? Ved å tilby flere kommunikasjonskanaler kan vi garantere raskere respons og mer fleksible løsninger. Chat lar oss løse dine problemer i sanntid, mens e-post gir oss mulighet til å gi detaljerte svar og oppfølging over tid. Begge metodene tillater oss å dokumentere og spore våre interaksjoner med deg for kontinuerlig forbedring av våre tjenester.

Fakturering for tilleggstjenester: Konfigurering, arbeid og feilsøking som utføres på forespørsel fra kunden faktureres til en rate på kr. 1300 per time.

Slik kontakter du oss:

  • Chat: Se etter chat-ikonet nede i høyre hjørne på vår nettside for å starte en samtale med en av våre supportagenter.
  • E-post: Du kan nå oss på saker@smallweb.no når som helst. Vårt team jobber hardt for å gi deg et svar innen 24 timer. For raskere og mer presis hjelp, inkluder gjerne så mye informasjon som mulig om din henvendelse.

Takk for at du valgte Small Web AS. Vi ser frem til å assistere deg!

Meld inn sak

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.